Muzyka, którą pokochałem w Grudniu.

22:24

Grudzień to raczej miesiąc, w którym powinienem słuchać świątecznych piosenek, ale jakoś nie mogę. Śniegu nie ma, więc jakoś nie czułem tej magii przed świątecznej.
Zdecydowanie zakochałem się w utworze Britney Spears, Iggy Azalea - Pretty Girls, choć teledysk jedzie totalną tandetą i kiczowatymi strojami z 2006(?) roku to i tak piosenka jest naprawdę super... Polecam słuchać w słuchawkach na uszach idąc przez miasto, dodaje pewności siebie. Koniecznie przesłuchajcie 2 razy, bo może się nie spodobać!

Link 


Florence The Machine - Dog Days Are Over, piosenka udostępniona w 2010 roku, wchodząc na Spotify tak sobie myślałem żeby może sięgnąć coś w kierunku Lany Del Rey, zauważyłem że fani Del Rey często słuchają również Florence The Machine. Narazie przekanałem się do jednej piosenki ale kto wie! Napewno podziele się z Wam czymś więcej od nich!

Link


Lost Frequencies - No Trust (Feat. Lauren) to bardzo swieezy utwór, chyba tak go mogę określić. Praktycznie to sama melodia ale jest naprawdę godny polecenia!
Link


Richard Walters - Young Folks (Peter, Bjorn & John Cover) to spokojna, piękna piosenka z reklamy Tymbark Daj coś od siebie. Utwór został odnowiony dla reklamy wymienionej wcześniej.

Klik


Ferdinand & VAZ - Walk for Me to utwór z spotu H&M x Balmain. Tak wiem, pewnie zdziwicie się czemu dopiero teraz nagle przypomniałem sobie o tej piosence skoro premiera wideo miała miejsce 29 Października. W piosence jestem zakochany tak samo jak w spocie!

Link


Shakin Stevens - Snow Is Falling w końcu czas przyszedł na piosenke świąteczną. W Grudniu nie słuchałem ich praktycznie wcale, jedynie w Wigilię. Ale ten utwór jest tak rytmiczny i wesoły ze najczęściej w okresi Bożego Narodzenia leciał w moich głośnikach.

Link


A$ap Rocky- L$D spokojny utwór, co tu dużo pisać. Polecam.

Klik


Avril Lavigne - Keep Holding On piosenkę usłyszałem w programie telewizyjnym "Projekt Glee", nie dawała mi spokoju więc musiałem dowiedzieć się jak się nazywa. Utwór pochodzi z ścieżki dźwiękowej filmu Eragon.


Nie zapomnij polubić Czytelnych kratek na Facebooku:

Wpadnij na Instagrama Czytelnych Kratek
Instagram

You Might Also Like

0 komentarze

Każdy komentarz to ogromna motywacja i świadomość, że ktoś czyta moje wypociny.