Kulki ryżowe - łatwe i tanie.

00:05

Mój ulubiony chyba jak dotychczas pomysł na obiad. Jest banalny w wykonaniu i pyszny! Znalazłem go na Kotlecie, lecz trochę go zmieniłem.


Co nam potrzebne?

1 szklanka ryżu,
2 szklanki wody (muszą zakryć ryż),
1 łyżka bułki tartej i mąki,
1 kostka rosółowa,
sól i pieprz, jakiekolwiek przyprawy, które lubimy,
dowolna ilość sera.
Panierka:
1 jajko,
dowolna ilość bułki tartej.

ZACZYNAMY!
1.
Ryż wsypujemy do garnka, następnie zalewamy wodą dodając kostkę.
2. Czekamy aż ryż prawie pozbędzie się wody i wyłączamy palnik.
3. Ser kroimy w kosteczki.
4. Gdy ryż wchłonie całą wodę dodajemy bułkę tarta, mąkę, sól pieprz i inne przyprawy.
5. Mieszamy wszystko dokladnie.
6. Formujemy kuleczki (ja osobiscie splaszczylem je) wciskając w nie kawałeczki sera i panierujemy.

7. Patelnie rozgrzewamy, wlewamy olej i wrzucamy nasze kulki.
8. GOTOWE!
 





Nie zapomnij polubić Czytelnych kratek na Facebooku:

Wpadnij na Instagrama Czytelnych Kratek
Instagram
Zadaj mi pytanie: Ask.fm

You Might Also Like

0 komentarze

Każdy komentarz to ogromna motywacja i świadomość, że ktoś czyta moje wypociny.