Za co kocham zimę?

05:03

Zima to moja ulubiona pora roku. Może jak będę posiadał auto zdarze ją znienawidzić przez ośnieżone, śliskie drogi. Mam na to jeszcze czas.

Za ciepłe ubrania. Uwielbiam zakładać grubsze skarpety, swetry.

Śnieg. Biały puch za oknem daję mi dużo szczęścia, jak i motywacji do działania. Nic nie jest ponure jak w jesieni. Często biorę kubek gorącej herbaty i patrzę jak śnieg opada na ziemię.

Wolne. Zima obfituje w masę dni wolnych. Najpierw święta, nastepnie ferie, które oficjalnie zaczynają mi się 18 stycznia. Cały wolny czas przeznaczam w dużej mierze blogowaniu.


Święta Bożego Narodzenia. Kocham je, jak i jedzenie i leniuchowanie. Ozdobione centra handlowe, świąteczne piosenki. Szkoda, że to tak szybko mija.

Zimno. Uwielbiam owijać się szczelnie kołdrą w nocy, dzięki temu żaden potwór mnie nie zaatakuje!


Biegi narciarskie. Choć sam nie jeźdze to uwielbiam obserwować rywalizację kobiet.



Nie zapomnij polubić Czytelnych kratek na Facebooku:

Wpadnij na Instagrama Czytelnych Kratek
Instagram
Zadaj mi pytanie: Ask.fm

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Kocham cieple ubrania w zime i to ze moge sie otulic wielkim szalem ;)

    Pozdrawiam , Klaudia z bloga --> ♥ http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham w zimie przede wszystkim śnieg i atmosferę świąt!
    Pozdrawiam - http://fourperson.blogspot.com/2015/12/krotka-notka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam zimę!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja i świadomość, że ktoś czyta moje wypociny.