TYDZIEŃ W PIGUŁCE - RADEK PESTKA NAGO, NOWY WYGLĄD INSTA, EUROWIZJA I HYMN EURO2016!

00:10

Mam dla Was ciekawą serię, która będzie informowała o najciekawszych i najpopularniejszych tematów w dzisiejszych social media'ch. Zapraszam, będzie ciekawie!


Na pierwszy ogień idzie nowy wygląd Instagrama. Może już spotkaliście się z nim, ale dla tych którzy obecnie cierpią na brak telefonu lub brak pamięci w telefonie.
Jak widzicie - zmieniła się ikonka i wygląd. Jest bardziej klasycznie, co myślecie?
W mojej ocenie: ikonka 2/10, wygląd 8/10.


W czwartek około godziny 20:30 pojawił się długo oczekiwany hymn na tegoroczne EURO2016. Brzmieniem zajął się sam David Guetta, natomiast utwór wykonała Zara Larsson. Szczerze jestem dumny, że moja idolka tak szybko się rozwija.
Co myślicie?


O Eurowizji już od lutego mogliście przeczytać nowe newsy na jej temat.
W czwartek o godzinie 21:00 odbył się drugi półfinał, w którym udział brał nas reprezentant - Michał Szpak. Szpak postawił zdecydowanie na piosenkę i to zaowocowało - DOSTALIŚMY SIĘ! Dziś o godzinie 21:00 odbędzie sie finał ESC. Wystartujemy jako 12 z kolei, ogromnie wierzę że zapunktujemy w pierwszej dziesiątce. Transmisja na kanale TVP1 jak i na Eurovision.TV.

Polonio, czekamy na wsparcie!


No i na koniec, wisienka na torcie - nagie zdjęcia Radka Pestki na jego Snapie. Pisząc to czuję się jak w redakcji Pudelka. :)
Właściwie o co chodzi? 
Wczoraj około godziny 22:40 na My Story Radka Pestki pojawiło się jego przyrodzenie w CAŁEJ OKAZAŁOŚCI, niestety lub stety zdjęcie znikło po 5 minutach.
Dla innych trochę ohydne, ale jak dla mnie - penis jak penis.
Oczywiście Pestka zaraz po przyuważeniu tego snapa jak najszybciej go skasował. Publikując przy tym (moim zdaniem żałosny) post, którym miał na celu obronić go - chyba się nie udało. Post także szybko został usunięty jak i jego FanPage zablokowany przez niego samego. 
Zdjęcie nagiego Radka: klik, klik .
Co myślicie? Ustawiona akcja, bo zainteresowanie wokół niego spadło czy kompletny przypadek? Kafelki w łazience jak i bluza się zgadzają, wygląda na to że to Radek Pesta, nie żadne zdjęcie z internetu.

Na zakończenie playlista mojego tygodnia. Rezygnuje z publikowania postów "Muzyka, ktorą pokochałem w...".
Miłego słuchania! :) 



Nie zapomnij polubić Czytelnych kratek na Facebooku:

Wpadnij na Instagrama Czytelnych Kratek
Instagram
Zadaj mi pytanie: Ask.fm

You Might Also Like

1 komentarze

Każdy komentarz to ogromna motywacja i świadomość, że ktoś czyta moje wypociny.