Umarłem.

02:21

No można tak powiedzieć. Nie było mnie długi czas na blogu, winą był stan mojego telefonu, nastrój. Poszedłem też do nowej szkoły, musiałem sie przystosować, dostosować i trochę mi to zajęło. Jeśli kogoś to obchodzi -  jestem na kierunku "technik żywienia i usług gastronomicznych".   Nie obiecuję, że posty będą często, co tydzień ale będą. Nie mam już tyle czasu na bloga co kiedyś. Oczywiście postuję czasem na Insta, więc śmiało - wpadajcie. Nie wiem czy jeszcze coś mogę dodać od siebie, jeśli macie jakieś pytania to piszcie śmiało - odpowiem. 
No i oczywiście chcę podziękować Was za wspólny rok razem! 10 listopada 2015 ukazał się pierwszy post na blogu, szybko zleciało - aby tak dalej.



Nie zapomnij polubić Czytelnych kratek na Facebooku:

Wpadnij na Instagrama Czytelnych Kratek
Instagram
Zadaj mi pytanie: Ask.fm

You Might Also Like

0 komentarze

Każdy komentarz to ogromna motywacja i świadomość, że ktoś czyta moje wypociny.