3 powody dlaczego warto kupowac on-line.

04:28

Kupowanie online to najlepsza przyjemność jaka może być. Uwielbiam zamawiać buty, ciuchy czy też gadżety i oczekiwać kuriera!
Jednak nie każdy jest przekonany co do tej metody nabywania produktów.

3 powody dlaczego warto kupować online:

1. Jeśli nie chcesz to wychodzisz.

Na pewno zdarzyła Ci się sytuacja gdy wszedłeś do sklepu i (przesadnie) miła pani ekspedientka zaczęła Ci pokazywać cały dostępny asortyment butów jednak wśród tych wszystkich stert butów nie było JEDNEJ, której szukasz... Trochę niezręcznie i dziwnie powiedzieć Pani "Jednak nie, dziękuje". Oczywiście głupotą by było kupić coś co Ci się nie podoba. A czy w internecie masz taki problem? NIE!


2. Masa zniżek na wyciągnięcie ręki.

Wystarczy robiąc zakupy online w danym sklepie w Google wpisać " nazwa sklepu kody rabatowe" np. "H&M kody rabatowe" i wyskoczy nam masa promocji czy też kodów rabatowych.



3. Miła obsługa.

Jeszcze ani razu nie zdarzyło mi się aby jakiś sklep on-line potraktował mnie lekceważąco czy też niekulturalnie. W sklepach stacjonarnych zdarzało mi się to notorycznie tylko dlatego, że jestem nieletni. 

Mam nadzieję, że choć trochę przekonałem Was do zakupów on-line, które są naprawdę miłe, przyjemne. Do zobaczenia (może) za niedługo! :)




Nie zapomnij polubić Czytelnych kratek na Facebooku:

Wpadnij na Instagrama Czytelnych Kratek
Post udostępniony przez Czytelne Kratki (@czytelne.kratki)
Zadaj mi pytanie: Ask.fm

You Might Also Like

1 komentarze

  1. I to oczekiwanie na kuriera! Jak w gwiazdkę na prezent ah. No i nie musimy się tłuc w kolejkach na wyprzedaży :)
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja i świadomość, że ktoś czyta moje wypociny.