Kilka faktów o mnie.

13:06

Dziś trochę nie typowo, bo kilka właściwie 10 faktów o mnie. Po dłuższej przerwie.

1. Uwielbiam gotować. Może już zauważyliście lub nie. W przyszłości wybieram się do szkoły gastronomicznej.


2. W blogosferze siedzę ok. 4 lata. Zacząłem zakładając swojego bloga o rysunkach. Tak na marginesie w ogóle mi to nie wychodziło. Następnym blogiem był mój blog o przemyśleniach. Przerwa w blogowaniu trwała 2 lata i tak teraz jestem tu!

2. Mam 15 lat. Jestem rocznikiem 2000. Choć nie wyglądam to niestety lub stety mam tyle lat.

3. Uwielbiam Sia'e, Lane Del Rey, Zare Larsson. Po prostu uwielbiam, nie mogę doczekać się 29 Stycznia, właśnie wtedy Sia wypuści swój nowy album. Czekam z niecierpliwością, bo zapowiada się dość ciekawie.

4. Mieszkam na wsi. Właściwie na totalnej... 10 domów na krzyż, o sieciówkach i galeriach nawet nie wspomnę...

5. Mam specyficzne poczucie humoru. Bawią mnie prymitywne, żałosne i chamskie żarty dla niektórych. Na dawkę mojego humoru zapraszam o tutaj. 

6. Kiedyś non stop oglądałem telewizję. Orzeł czy Reszka, Damy i Wieśniaczki, Betlejewski Prowokację, Kossakowski, Goggle Box, Top Model, Project Runway, Ukryta Prawda, Ewa Gotuje i wiele wiele innych to moi ulubieńcy. Niestety dobre czasy się skończyły gdy telewizor moim pokoju uległ zniszczeniu. Teraz jedyne co oglądam to Ukryta Prawda i Singielka na Playerze, ktorą muszę nadrobić przyznam się bez bicia.

7. Kiedy postawie sobie cel na pewno do niego dojdę. Chodzi mi tu bardziej o cel, który sam sobie ustale i nikt na mnie tego nie wymusi. Na przykład pisanie codziennie postów w dni wolne, dla mnie to sama przyjemność. Czuję się wtedy nawet spełniony, jak widzę że właśnie ktoś skomentował mój post, zaobserwował bloga, polubił fanpage.

8. Chce zostać najdłużej anonimowym autorem tego bloga. Nie chce dodawać swoich zdjęć. Chce "wybudować" blog od podstaw i bez żadnych uprzedzeń.

9. Kocham zimę. Uwielbiam siedzieć w łóżku kiedy na zewnątrz pada śnieg a ja pijąc gorącą herbatkę mogę patrzeć w okno.

10. Nienawidzę WF. Po prostu NIENAWIDZĘ. Nie żebym był jakiś grubszy tylko na myśl o wf moje serce zaczyna bić coraz mocniej a ja coraz bardziej się stresuje nawet teraz moje serce ma przyspieszony rytm bicia.


Nie zapomnij polubić Czytelnych kratek na Facebooku:


Zadaj mi pytanie: Ask.fm

You Might Also Like

4 komentarze

  1. O też uwielbiam zimę!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś strasznie ciekawą osobą, naprawdę!
    I chyba mamy podobne poczucie humoru, większość dodanych przez ciebie w tamtym poście obrazków dawno siedzi w moim folderze z memami haha Też lubię zimę, szczególnie teraz gdy pruszy śnieg, a ja siedzę pod kocykiem.

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęż nienawidzę WF, kocham zimę i kilka innych punktów też się zgadza! :D
    Ciekawy jesteś, mam nadzieję, że nie zgubię tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sledż mnie uważnie na Instagramie/Facebook'u. Az sie miło na sercu robi - dziekuję! :)

      Usuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja i świadomość, że ktoś czyta moje wypociny.