Murzynek - łatwy i szybki.

13:33

Końcówka ferii obudzila we mnie jakąś chęć pieczenia ciast - właściwie ferie skończyłem tydzień temu. Dziś mam dla Was murzynka. Łatwy i szybki, czyli to co lubię.


Składniki:
2 szklanki cukru,
3 szklanki mąki pszennej,
2 łyżeczki sody oczyszczonej,
1/2 łyżeczki soli,
1/2 szklanki gorzkiego kakao,
2 szklanki wody,
1 szklanka oleju roślinnego,
2 łyżki octu,
1 łyżeczka aromatu waniliowego (opcjonalnie).


1. Piekarniku rozgrzewamy do 175°.
2. Wszystko wrzucasz do garnika/miski i miksujesz na gładką mase.

3. Formę smarujesz masłem i posypujesz bułką tartą, wylewasz ciasto i pieczemy 35/40 min lub do momentu suchej wykalaczki włożonej w ciasto.

Smacznego!




Nie zapomnij polubić Czytelnych kratek na Facebooku:

Wpadnij na Instagrama Czytelnych Kratek
Instagram
Zadaj mi pytanie: Ask.fm

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Uwielbiam to ciasto *-*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama często je robię jest szybkie i dobre! Polecam dla urozmaicenia przekroić ciasto na pół by przełożyć jakimś dżemem.

    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Łatwy przepis, a ciasto na pewno smaczne. Niesamowicie pomogłeś mi w poście z outlines. Mega przydatny <3 Zaobserwowałam

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. O chryste panie, a czemu to jest CZARNE jak węgiel? Nie wątpię, że smaczne, ale kolor trochę zastanawiający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahaha, nie to po czesci przez flirt nałożony na zdjęcie. Nie ma co się martwić! :)

      Usuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja i świadomość, że ktoś czyta moje wypociny.